Hayır, ESXi çalıştıramazsınız. Onu gözden kaçırmışım çok afedersiniz. Fiziksel sunucuya ihtiyacınız var ESXi için
Bir kullanılan erp için bir b2b için birde erp test ortamı için 3 ayrı sunucuya ihtiyacım olacak bu yüzden esxi kullanıp sanallaştırarak 3 sanal sunucu elde etmek istiyorum o yüzden dedicated olarak arayışım var