Radore nin fiyatları biraz yüksek kaçıyor üstad son kullanıcı için ayrıca sunucuda erp programı çalışacak ama öyle kapsamlı birşey değil sql express üzerinden çalışıyor ve eş zamanlı olarak max. 4 -5 kişi login olup cari kart sorguluyor vs. çok fazla trafik ihtiyacı olan bir konu yok yani.
TIER III önermemin sebebi 7/24 açık kalma ihtiyacınıza yönelikti. Yıllardır oradan buradan sanal sunucu/fiziksel sunucu alırım, illa down oluyor, bir şey oluyor. Radore dediğiniz gibi gereğinden fazla pahalı. Hetzner düşünebilirsiniz. Fatura şart ise dediğim gibi Hostlab ile çalışabilirsiniz.
Bir de fiziksel yerine yüksek konfigürasyon sanal sunucu düşünebilirsiniz. Maliyeti minimize etmiş olursunuz.