Arkadaşlar modern r10 arayuzu kullanıyorum daha önce konuyu açarken sürükle bırak metoduyla resim eklemiştim. Az önce düzenleme kısmında bir resim daha eklemesi yaptım ama bir hata oluştu tekrar deneyin diyor. Neyden kaynaklı acaba?