Sırf böyle tepkiler almamak için ben de dahil nice engelli birey kendini insanlardan soyutlayıp kabuklarına çekilerek hayatının zorluk seviyesini istemeyerek daha da katlıyor bir bilseler...
Sadece bu mesajı okudum. Olay ne bilmiyorum. Yalnız bu insanlardan soyutlanmak filan çok yanlış. Toplumda fırsat eşitliği sağlamaya çalışmak hepimizin her an görevi. Sen gayet zeki bir insansın ama kasların konusunda rahatsızlığın var. Bir diğerinin zekâsı geri, ötekinin psikolojik sorunları var, berikinin midesi, öbürünün karaciğeri sorunlu... Hepimiz aciz ve ölümlü birer kuluz, yok birbirimizden farkımız. Kimse kimseye acımasın. Sadece herkesin fırsat eşitliğine sahip olması için çabalayalım. Zaten kimin daha acınası halde olduğunu da bilmiyoruz.