Nahara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kullaniciadi kismina ne yazacağım anlamadım. VPS nin mi yoksa cyberpanelin mi yoksa domain kullanıcı adımı
Merhaba Nahara,

cd /home altında kullanıcı adı oluşur. Yani kullanıcıadı (domaine ait dizin adı) yazılmalıdır.

İyi çalışmalar dileriz.