Bence gayet güzel olmuş. Özellikle CPanel'in bu şekilde gereksiz bir adım attığı dönemde, hızla geliştirilmeli ve kullanıma sunulmalı diye düşünüyorum.
Bir kez daha anlıyoruz ki, Yerli ve Millî çözümler üretemediğimiz sürece, dev firmalar keyfi kararlar almaya devam edecek.