Bende php iyi durumdayım artık laravele geçmeyi düşünüyordum zor mu yazımı?
Hocam iyi durumda olup nasıl laravel bilmiyorsunuz ?

Aynı şekilde konuyu açan arkadaşta orta seviye demiş CI & Laravel bilmiyorsanız daha başlangıç düzeyindesiniz.Veya kaç tane framework bilginiz mevcut ona göre bilgi düzeyi belirlenir.
Bunun dışında; başlangıçta zor gelebilir fakat mantığı çok zor değil.