zeytin8899 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende php iyi durumdayım artık laravele geçmeyi düşünüyordum zor mu yazımı?
PHPde iyi durumdaysan bu soruyu sormazsın zaten hocam.