Bence ulaşıp ulaşmaması, anladığım kadarıyla migros'un direk kendiyle alakalı değilde bayilerdeki işgüzarlarla alakalı.
Genel merkez zaten yok dese bi anda herkesden ortak cevap gelirdi.