Mağazanın kampanyası ise afiyet olsun alan arkadaşlara. Sistem açığını kullanıyorsanız 10 paket cola için haram yediginizi bilin cüzdanınızı masada unutup icinden para alınmasıyla Sistemin açığını kullanarak menfaat sağlamak arasında hiçbir fark yoktur
Merak etmeyin sistem açığı olsa para iadesi yapıp ürünü getirmezler hata oluşmuş,stok yokmuş vs derler, siz canınızı sıkmayın bunlar global wampirler