pasabeyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Istanbul da oldu teşekkür ederim. 30 LT cola gelecek yarın inşallah kurye abimiz sövmez bana.

Birlikte taşıyacağız mecbur.
ikram edersin 1 paketi üzülmez