Bir yakınımın şirketi için yeni hesap ile reklam oluşturdum fakat bende aynı şekilde googlenin bu saçma panelinden hiç bir özel ayarlama yapamıyorum. Bu arada yukarıda çözüm olarak yazılanların hiçbiri bu panelde geçerli değil hiçbir şekilde eski sürüme geç diye bir ifade yok. Yeni panel kullanıpta eski sürüme geçiş yapmış olan var mı aramızda