Aldığınız üründen memnun kalmadığınız da koyacaksınız kutularına neyi var neyi yoksa göndereceksiniz. Cayma hakkının bir süresi var tabi sanırım 15 gündü. Bunun için de bir açıklama yapmak zorunda değilsiniz. Aldım memnun kalmadım gönderiyorum bu kadar.