Selam iş yerine Samsung yazıcı aldım internetten. Wifi yazınca ethernet olmadığı gözümden kaçmış. 3 pc üzerinde kullanılacağı için olmuyor. Yenisini alırsak 1k bana girecek ve bu işime yaramayacak yazıcı kalacak. Böyle bir durumda cayma hakkım var mı sizce ? Ethernet olan 30 lira pahalı ya sadece . Kafayı yiyecegim nasıl gözden kaçar. Kutuyu açtım bağlamayı denedim olmadı geri koydum kutuya. Koruyucu bantları söktüm sadece. Istegim doğrusu olanı farkı ödeyerek almak ama firma bunda ethernet yok yanlış aldınız yapacak bir şey yok dedi. Yinede değişim için distribütör ile konuşacaklarmış. Olumsuz olursa cayma hakkını sizce devreye sokabilir miyim?