ah ah gençliğimi hatırlatıyon hocam. yazdıklarım sizin yararınıza 3 ay sonra dönün benim yazdığımı tekrar okuyun.
Yazdığınızı ne için söylediğinizi biliyorum ama ben burada gönüllü arıyorum diyorum.
Sizde kimse yapmaz diyorsunuz alakası var mı konuyla?