tekcarem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Modem arayüzünden abonelik bilgilerinizi yazdınız mı? veya Size verilen yeni modem ise otomatik kurulum yapılacaktır.
Arıza kaydı oluşturun gelip kablonun doğru olup olmadığına bakıp, kurulum konusunda yardımcı olsunlar.
Hocam dediğinizin hepsini yaptım modemde internet ışığı yanmıyor daha önce bağlıydı böyle sorun yoktu geldi ekipler bende akşam eve gittiğimde banti sokmusler öylece kopuk bırakıp gitmişler. Bana bu kabloyu nasıl yaptırabilirim ve ya bu şekilde doğru mu? Bunu söyleyecek biri lazım desteğiniz için teşekkürler.