Bir süre kod kullanmadan mobil app yapmak için uğraşmıştım ama pek aradığım performansı alamadım. Bence ekibini kurup hayata geçirebilirsin ya da kodlamayı öğrenerek kendin kodlamalısın.
İyi çalışmalar
Anladım ama çok gelişmiş siteler gördüm hocam siz nerden yapmaya çalıştınız. Tabiki kodlamayı öğrenip yapmak ayrı bir olaydır.
Kodlama bilmeden veya kodlama bilen biriyle çalışmadan birşeyler başarmak çok zor hocam. Web dünyasına ilk adım attığımda hazır web sitesi yapmayı bulmuştum wix sitesi ile hatta yaptım ve yayınladım site index almayı geçin wix reklamından gözükmüyordu

Bence zaman ayırıp kodlama öğrenin yada biraz yatırım yaparak mobil ile ilgili yazılım bilen birinden yardım alın.
Yani hocam zor

Fikrin çalınmasından dolayı korkuyorum