Ucube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ses kaydı yasak diye biliyorum, bir avukatla görüşmemiz oldu ben ses kaydınızı aldım savcılığa bildireceğim dedim git ses kaydından dolayı önce seni içeri alırlar dedi
Merhabalar
Ses kaydı olayında belirli kriterler var diye biliyorum bir dostum tehdit edildi aynı dediğiniz gibi ses kaydı aldı savcılığa gitti ses kayıtları ile ispatladı savcı silmesini söyledi ses kayıtlarını cihazdan sonrasında yapılan açıklama sen sadece şikayetini dile getir bu yasal bir suç. Gizlice görüntü ses kaydı vb almak bir suç.

Çocuk p*** - yasa dışı terör örgütü gibi ağır suçlarda ses görüntü lokasyon konum kayıtları gibi şeyler kabul ediliyor. Diğer suçlarda zaten savcı 3 saat içerisinde tape kayıtlarını döktürebiliyor. Yani kiminle kaç dk konuşmuşsun kiminle konuşurken nokta atışı olarak neredeydin vesaire herşeyi net bir şekilde görebiliyor. + 850 hatlar hariç