zaman aşımı olmuş bende unutmuşum konuyu

evet bir problemi çözememiş aylardır ucunu açık bırakmışım. bu istediğim şeyi otomatikleştiren bir sistem olmalı bunu manuel yapmak istemiyorum veya yıllık/aylık olarak arşivlemek istemiyorum.
Merhaba, ücretli olarak düşünürseniz yardımcı olabilirim. İstediğiniz yapılabilir bir şey.