Alican kardeşim, heyecanını ve azmini takdir ederek youtube kanalı sahibi olmanı öncelikle tebrik ederim, nacizane bir kaç tavsiyem olacak;
Daha sakin bir okuma,
Anlatırken ekrana bakma,
Makaleyi ilkokulda sınıfa okurken yaşadığımız tek düzelikle değil de daha melodik, daha vurgulu ve samimi bir dille okuman,
Bir videoyu daha uzun tutarak, daha fazla bilgi vermen,
Bir de Adsense ile ilgili bilgi vereceksen lütfen Adsense olarak okumaman, doğru okunuş Edsenstir.
Başladığın yolda kendini geliştireceğine inanarak, samimi geri bildirimimin sana destek olabilmek adına verildiğini iletmek isterim. Azminin tükenmemesi dileğiyle, Allah utandırmasın 👍