Bir süre kod kullanmadan mobil app yapmak için uğraşmıştım ama pek aradığım performansı alamadım. Bence ekibini kurup hayata geçirebilirsin ya da kodlamayı öğrenerek kendin kodlamalısın.
İyi çalışmalar