Kolay gelsin hocam. Mutlaka açan olur forumda. Ama demeden edemiycem

instafly ile kassaydın iki senede 30k olmuştu
Teşekkürler.

Kişisel hesapta gerek görmedim InstaFly ile kasmaya. Aile, yakın çevre olsun yeterli dedim.
@Kasim; ile görüştünüz mü?
Görüşmedim hocam, atayım PM.