Alakası yok hocam, sizi tanımam etmem, kimseye de yaptığı işten dolayı bir şey demiyorum. sadece 12 saatte bir konu açmanız abes geldi bana. 2 konu açtım diye 6 ay uzaklaştıran r10 yönetimi buna nasıl müsamaha gösteriyor onu merak ettim

hayırlı satışlar

)
Hocam sabit ticaret konusunda haklısınız arka arkaya açmak aynı konuyu sabitte yanlış lakin hocamızın yaptığı satış açık arttırma usulüyle süresi biten açık arttırma konusunun içine yeniden açık arttırma başlatamazsınız çünkü tamamen çorba olur bu sefer.