6 ay dolduranlar terhis edilecek ama örneğin şuanda 15 günlük asker bedelliden yararlanıp 1 ayı doldurunca terhis olabilecek mi onu anlayamadım.
Ek olarak maddi açıdan devlete yararı olacağı pek düşünmüyorum. 1 aylık zorunlu askerlik olmasa yararı olurdu ama zaten 1 askerin 1 aylık maliyeti ödediği bedelli ücreti kadar vardır.