ankaratesisat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fazla merak İyi değildir hocam. Geçen seferde yine benim konuma musallat oldunuz. Ama ben aciklayim. Açık artırma usulü ile satış yaptığımdan dolayı yeni konular açıyorum. Ayrıca bu kategori Tesbih yüzük saat, takı v s kategorisi. Nasıl konu acacagimi size danisacak değilim. Helalinden ekmek paramizin rizkimizin peşindeyiz. Bı düşün artık yakamizdan. Bu konular sizi rahatsız ediyorsa engelleyin gitsin. Ekmegimize mâni oluyorsunuz kul hakkına giriyorsunuz şuanda. Yapmayın..
Alakası yok hocam, sizi tanımam etmem, kimseye de yaptığı işten dolayı bir şey demiyorum. sadece 12 saatte bir konu açmanız abes geldi bana. 2 konu açtım diye 6 ay uzaklaştıran r10 yönetimi buna nasıl müsamaha gösteriyor onu merak ettim hayırlı satışlar )