AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kusura bakmayın da hocam çok merak ediyorum sormak istedim. r10 ne zaman girsem son açılan konularda tesbih satma konunuz oluyor. Neden her gün yeni konu açıyorsunuz ?
Fazla merak İyi değildir hocam. Geçen seferde yine benim konuma musallat oldunuz. Ama ben aciklayim. Açık artırma usulü ile satış yaptığımdan dolayı yeni konular açıyorum. Ayrıca bu kategori Tesbih yüzük saat, takı v s kategorisi. Nasıl konu acacagimi size danisacak değilim. Helalinden ekmek paramizin rizkimizin peşindeyiz. Bı düşün artık yakamizdan. Bu konular sizi rahatsız ediyorsa engelleyin gitsin. Ekmegimize mâni oluyorsunuz kul hakkına giriyorsunuz şuanda. Yapmayın..