bugracelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskisi kadar phishing yapmıyorlar ama hala yapan var sağlam kişiler de dediğin gibi şuan riske atmıyorlar.
Hocam yapamıyorlar ki şablon yok ellerinde eski şablonlar da ya bozuk yada spama düşüyor insanlar da başta Türk kitlesi hacklene hacklene öğrendiği için düşmüyor o tongaya