Lise 4. Sınıf Öğrencisiyim
C#
ASP.NET HTML
VB.NET,Wordpress,Opencart,Mybb,Photoshop,After Effect (az) biliyorum.Kendime bişeyler katacak bir yerde staj yapmak istiyorum.Yaz stajı olacak Temmuz 2 den Ağustos un ikinci haftasına kadar sürüyor.Herhangi bir maddi isteğim yoktur saece bişeyler öğrenmek istiyorum