udemy den php eğitimi aldım şuanda kendi scriptlerimi kodluyorum. Şimdi jquery ve javascript konusunda eğitim aldım o konuda ilerliyorum. Bir insanın çok istedikten sonra yapamacağı birşey yok. Bende daha uzman değilim ama sabır edip emek veriyorum. Şunu en baştan diyeyim YAZILIM İŞİ SABIR VE EMEK İŞİDİR. İşi öğrendikten sonra bile çok sabreder çok emek verirsiniz. Yani sabır ve emek bu işin mayası. Geçici bir hevesse girmeyin, ben ömrümün sonuna dek yazılım uzmanı olarak kalacağım diyorsanız bu işe girin.