markabatarya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurban Gittim Kendisi Bana ağza alınmayacak sözler sarf etti Ama ben davalık oldum,kendimi savuna bilmem için avukatıma telefon Görüşmelerini vermem lazım
Öyle bir dünya yok. Elde edemezsiniz konuşmaları. Edersenizde daha çok mağdur olursunuz.
Mahkeme gününde talep eder avukatınız , mahkeme btk dan isteyebilir. Dosyanın durumuna göre mahkeme insiyatifidir bu durum da genelde.