Yanlış hatirlamiyorsam iyzico ödemeler gecikmeli yapiliyor.

Örneğin bu hafta aldigin ödemeyi 3 hafta sonra hesabınıza yatırıyorlar. Yani bu demek oluyor ki, siteyi ilk açtığınız hafta aldiginiz ödemeler 3 hafta sonra size gelecek. Yani ilk ay hiçbir kazancınızı hesabınıza alamayacaksiniz. Dediklerine göre müşteri iptal vesaire yaparsa diye bu kadar bekletiyorlarmış.