Merhaba arkadaşlar ;
Yeni e-ticaret projemiz için ticimax omni paketi satın aldık. Yalnız ödeme kuruluşu konusunda karar veremedik. Sizce Paytr mi kullanmalıyız yoksa iyzico mu? daha önceden tecrübe eden arkadaşlardan yorumlarını bekliyorum.
Satış hacmimiz aylık 120-150 K arasındadır.