cnazade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu düşünce yanlış bana göre. Başta konuşulmadığı için yanlış. Ve sırf konuşulmadı diye konu bir çıkmaza giriyor. Oturun konuşun siz anlaşın.Bu konuyu yönetim değil en iyi siz çözersiniz, boşverin birbirinizi kırmaya gerek yok. Dostluk baki olsun.
mezar olan konuyu canlandırdı arkadaş üstünden 1 sene geçmiş kendi etti kendi buldu. forum yöneticileri kararı verecektir