arkadaşla ticareti gerçekleştiren benim.
kendisi bu konuda hiçbirşey söylemedi.
yazılımı kendime özel ben yazdırdıysam satış hakkıda kullanma hakkıda benimdir. şikayet konusunda kendisi de haksız olduğunu anlayıp konunun kapanmasını istedi.
Bu düşünce yanlış bana göre. Başta konuşulmadığı için yanlış. Ve sırf konuşulmadı diye konu bir çıkmaza giriyor. Oturun konuşun siz anlaşın.Bu konuyu yönetim değil en iyi siz çözersiniz, boşverin birbirinizi kırmaya gerek yok. Dostluk baki olsun.