arkadaşla ticareti gerçekleştiren benim.
kendisi bu konuda hiçbirşey söylemedi.
yazılımı kendime özel ben yazdırdıysam satış hakkıda kullanma hakkıda benimdir. şikayet konusunda kendisi de haksız olduğunu anlayıp konunun kapanmasını istedi.