Konu
r10 bir sorum var - satış hakkı
24-06-2019, 00:55:35
#15
AnkeeBut
arkadaşla ticareti gerçekleştiren benim.
kendisi bu konuda hiçbirşey söylemedi.
yazılımı kendime özel ben yazdırdıysam satış hakkıda kullanma hakkıda benimdir. şikayet konusunda kendisi de haksız olduğunu anlayıp konunun kapanmasını istedi.