ahahaha sadece gülüyorum..
arkadaşa şikayet konusu açtım buralarda sizlere soruyor durumu izah edeyim.
arkadaş yazılımcıyım dedi konusu vardı buldum bir yazılım ihtiyacım vardı iletişime geçtim.
yaptıracağım herşyden bahsettim şu kadar fiyatı vardır dedi indirim pazarlık yaptım anlaştık.
scripti bana yaptı kendim satacağım herhangi bir izin söz konusu değildir parasını verip yaptırdığım bir script için izin almam saçmalık olur.
scripti ben satışa 1 sene önce sundum. benden sonra kendisi bana yazdığı scripti satışa sundu şikayet konusu oluşturdum şimdide buralarda uğraşıyor.
Tüm haklarıyla karşı tarafa geçiyor zaten. Özel yapılmış. Onun satma hakkı var sizin yok
bu mesaj herşeyi izah ediyor ama arkadaş anlamıyor