Balkonda oturuyordum içeriklerimi hazırlıyordum, bir an gözüm neden bilmiyorum yerdeki halıya takıldı. Sonra arkamdan bir şey geçtiğini hissettim arkama bakınca da psikolojik olarak mı bilmiyorum ama siyah renk bir geçiş gördüm gibi oldu. Acayip korktum.
Gece gece aman diyeyim
Bence yorgunluktan oluyor, 2-3 gündür aynı durum bendede oluyor ve sürekli bende birşey görüyormuş gibioluyor dikkatlice bakıyorum sonra kafamı geri çeviriyorum korku çok olmuyor ama...
Edit:
Şuandada oldu, bu yanıtı yazarken sol tarafımda balkon kapısı var ve açık perdede hafif aralıklı durumda perdenin ordan birşey geçti gibi oldu... Dediğim gibi yorgunluktan oluyor.