icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değiştirmek zorunda değil hocam, etik olmayabilir ama öyle bir zorunluluğu yok.
Her sektörde rakibiniz olacak. Bunlar normal şeyler. İstikrarlı biçimde ilerlerseniz hiçbir sıkıntı olmaz.
Anladım hocam. Rakip her zaman iyidir, Daha iyisi olmak için uğraşıyorsun en azından