İkisini de kullanıyorum, uygulama geliştirmek hayal gücü ile görseller birleşince biraz zor olduğunda Unity üzerinden ilerliyorum.

Tavsiyem ne öğrenirseniz nereden başlarsanız başlayın hemen vazgeçmeyin!

Yılmadığınız takdir de çok ekmek yersiniz.