Merhaba arkadaşlar, patent başvuruma itiraz geldi. İtiraza cevap formunu ekliyorum ancak eklerken bir kaç alana ne yazacağım konusunda tam olarak emin olamadım. Yeşil ile işaretlediğim alanlara ne yazacağım tam olarak? Bilgili arkadaşlar yardımcı olabilirse şimdiden teşekkür ediyorum.