chemochan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
umarım öyle düşünerek olumlu olumsuz dönüş yaparlar hocam teşekkür ederim.





göze batar gibi hocam, bende yaklaşık 6 aydır iş arayışındayım. Bu başvurum 6. olacak umarım olumlu dönüş sağlarlar.
mesleki olarak yapamayacağım ameliyat yok gibi. maaş olarak da öyle uçuk şeyler talep etmiyorum. ama kimse geri dönüş bile yapmıyor. mesleğimin onlarca yan dalı olduğu için hemen hemen hepsinde iş başvurusu yaptım. görüşmeye çağırmayan firmalar bile var bunlar arasında. bu yüzden bu kadar takma mevzuyu. bence bir harf eksiğinden ötürü bu çocuk bişey bilmiyor aman çağırmayın yapacaklarını düşünmüyorum. bundan 4 ay önce kendi işletmem vardı ve iş başvurusunda bulunan adaylarda böyle hataları önemsemezdim bile. belki bu benim fikrimdir ama hemen hemen yukarıda yorumlarını yapan bir çok arkadaş benimle aynı fikirde. olumsuz olursa da sallama kardeşim, sana iş mi yok demek isterdim, belki başka iş imkanı daha hayırlı olur diyeyim :P