mbinbasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kayıt sonrası transfer ediyor musunuz?
Transfer hıc dusunmedım hocam ama olabılır sanırım
sıfır gmaıl acıyorsunuz bılgılerı atıyorsunuz kayıt olup reglıyorum domaını gerısı sızde