3G moduna alınca çalışıyor diyorlar. Başka bir forumda okumuştum. Hız düşer fakat internet gerektiren durumlar için dışarıda olunduğunda vs. Fakat fiyat yüksek malesef.
kasıtlı olarak fiyatı yükseltiyorlar.
fakat şuan da türk telekomun fiyatlarını incelediğinizde, pahalı olmadığını görüyorum. hele bir de taşınabilir olması, kablo derdinin olmaması birde başka cihazlarda sorunsuz ca kullanabilir isek, çift hatlı telefonlar da kartı takıp da hotspot olarak kullana bilirsek, gerçekten tadından yenmez diyorum
hem eve internet, hem de ofise olunca astarı yüzünden pahalıya geliyor. ofise gidince çantama koyar gider orada takarım prize kullanırım. eve gelince çıkarır evde kullanırım