Ferecbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
simkartı başka bir cihaza takınca bir müddet sonra şebeke kesildiğini öğrendim. araştırmalarımda ise uzun süre kullana bilen göremedim. açıkcası benim de işime gelirdi el kadar taşınabilir olması.
3G moduna alınca çalışıyor diyorlar. Başka bir forumda okumuştum. Hız düşer fakat internet gerektiren durumlar için dışarıda olunduğunda vs. Fakat fiyat yüksek malesef.