O kadar yüksek ekran kartına gerek olduğunu düşünmüyorum pubg tarzı oyunlarda zaten optimize sorunu var bi anda fps yerlere düşebiliyor ne ekran kartı takarsanız takın... Monitör 144 hz olacaksa amenna ama 144 hz monitör kurmayacaksanız zaten 60 fpsi geçmeniz yeterli olacak 120dede aynı görüntüyü verecek 60da da. Ayrıca bir parça çok iyi olup diğer parçaları kısarsanız buda sistemde darboğazlara sebep olacak yani para çöp olacak demektir. Bence bir tane örnek pc toplayın ondan sonra toplu sipariş geçin yoksa zarar edeceğinizi düşünüyorum. Yani pubg gibi bir oyun için 2080 gerek yok zaten oyunun optimizesi çok kötü keza diğer oyunlarında olabilir.