Fps oyunlarından örnek vermek gerekirse PUBG; tr de bilindik en iyi oyuncular bile yüksek ayarlarda oynamaz, çünkü ne kadar çok fps oyunda o kadar çok performans demektir, bu nedenle sizde kafede yükse ayar oynatmanıza gerek yok diye düşünüyorum. Bildiğim 2080ti kullanan oyuncular bile düşük ayarlarda oyunu oynamakta. Bir üst mesajda arkadaş 60-70 fps düşecektir bu nedenle 144hz monitöre para vermeyin demiş ama ben bu düşünceye katılmıyorum, monitör başına zaten 300-400 lira fiyat var eder ama mutlaka 144hz alın monitörleri, 24' ideal. 27 fazla olacaktır. ( 1050ti kullanıyorum, düşük ayarlarda 140fps üzerinde oynuyorum oyunu, tabi ki fps düşmesi yaşanıyor ama bu bu oyunun %5 lik zaman diliminde yaşanıyor. ) Kaldı ki siz çok daha iyi bir donanım toplamaktan bahsediyorsunuz. )
Eğer düşük ayarda oynayacaksa RTX2080Ti alıp dünya para vermesine gerek yok. Zaten yüksek FPS için ayarları kısacak. Haliyle RTX2080Ti ihtiyaç dışı olacak. GTX 1070Ti ya da GTX1080 fazlasıyla bu işi görecektir.
Sizin söylediğiniz şeye göre evet 144Hz monitör alınır. Ekran kartından kısılır. Hem ekran kartı hem monitör böyle olup, bir ticarethane kurulamaz. Burada para kazanılacak. Mümkün olan en yüksek performansı en makul ürünler ile elde edip amorisman sürecinin kısalması ve kâra geçmesi önemli.
Yok ekran 200Hz olsun, RTX2080Ti ekran kartı olsun ama 2K çözünürlükte değil FullHD çözünürlükte oynasın FPS artsın v.s. bir ticarethane kurulumu için doğru olmaz.