Fps oyunlarından örnek vermek gerekirse PUBG; tr de bilindik en iyi oyuncular bile yüksek ayarlarda oynamaz, çünkü ne kadar çok fps oyunda o kadar çok performans demektir, bu nedenle sizde kafede yükse ayar oynatmanıza gerek yok diye düşünüyorum. Bildiğim 2080ti kullanan oyuncular bile düşük ayarlarda oyunu oynamakta. Bir üst mesajda arkadaş 60-70 fps düşecektir bu nedenle 144hz monitöre para vermeyin demiş ama ben bu düşünceye katılmıyorum, monitör başına zaten 300-400 lira fiyat var eder ama mutlaka 144hz alın monitörleri, 24' ideal. 27 fazla olacaktır. ( 1050ti kullanıyorum, düşük ayarlarda 140fps üzerinde oynuyorum oyunu, tabi ki fps düşmesi yaşanıyor ama bu bu oyunun %5 lik zaman diliminde yaşanıyor. ) Kaldı ki siz çok daha iyi bir donanım toplamaktan bahsediyorsunuz. )