Nisan ödemesini bekletmeye almışsın sanırım? Ödeme ihtimalleri var ödeme eşiği, hesap vs. ayarlıysa. Yinede belli olmaz tabi. Ödeme maillerini gönderdiler bize, pazartesi ödemeler gelecek kontrol edersin. Banlanma sebebi nedir bu arada?