Anglo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaleiçi/Yatlimanında çalışır mısınız? Yabancı dil var mı acaba?
İkimizinde İngilizcesi orta seviyede, pratik yaparsak daha iyi olacaktır. Çok az da Rusça biliyoruz. Merhaba, nasılsın, ismin ne vs. gibisinden