evet denemek için aldım . firmanın hiç bir konuda bilgisi malesef yok. üzüldüm açıkcası. bilmiyorsanız yapmayın bu işi değilmi ? önemli olan para ödeme veya ödememe meselesi değil . tamamen vakit kaybı. ben opencart kullanıyorum. sadece merak ettim opencart dan daha iyi olabilirmi diye denemek istedim . sanırım deneme fırsatım olmayacak nopcommerceyi